Werkdomein Marketing en communicatie

logobroei

Het domein ‘Marcom’ streeft naar heldere en authentieke communicatie die uitademt wat in De Broeikas leeft. Door zichtbaar te zijn, ontstaat er een wervelende dynamiek in De Broeikas en in al haar domeinen. In onze communicatie maken we onze missie, visie en expertise expliciet en zichtbaar. We stralen de energie van trots en dankbaarheid uit naar onze vennoten voor wat we samen mogelijk te maken. We schrijven een verhaal van hoop en maatschappelijke transitie en laten zien dat we onze missie en visie ook echt realiseren. 

Kernverantwoordelijkheden

  • Verzorgen van externe communicatie met zorg voor branding
  • Verzorgen van interne communicatie met zorg voor eenvormigheid
  • Verzorgen van signalisatie in en rond gebouw, zichtbaarheid in de regio
  • Communicatieve ondersteuning van coöperanten via een betalende aanbod 

Wat is de meerwaarde voor jou?

In dit domein krijg je de kans om mee te schrijven aan een warm verhaal. Je leert hier bovendien tal van zaken bij over ondermeer:

  • SEO-copywriting
  • Sociale media
  • Waardegedreven marketing
  • Ondernemerschap

Welke mensen hebben we nodig in het Werkdomein 'Marcom'?

Het werkdomein ‘Marcom’ bestaat uit 4 betaalde professionals met:

  • Kennis van SEO-copywriting, sociale media, advertisement
  • Expertise in copywriting, branding en social media advertisement
  • Expertise in algemene strategie en coördinatie
  • Kennis van integere waardegedreven marketing
  • Voeling met betekeniseconomie, maatschappelijke kanteling
  • Ondernemerszin
We zijn momenteel vooral op zoek naar iemand die ons team kan versterken via zijn/haar kennis over marketing via social media (betaalde posts, adverteren).

Welke engagement vragen we?

  • Frequentie meeting: 1x/maand (3u) en wisselende of vaste afvaardiging in de Binnenkring (online 2u/offline 3u)
  • Tijdsinschatting workload
    • 15u/maand: coördinatie en afstemmen met professionals
    • 10u/maand: lopende zaken