Bedrijfsdomein cogebruiken

broeikas5

Via haar prachtige en authentieke ruimte is De Broeikas een inspirerend kader voor allerlei activiteiten en voor een heel divers publiek dat de ruimte kan ‘cogebruiken’. We willen dit cogebruik een volwaardige, gedragen positie geven binnen de werking van De Broeikas en niet enkel als iets wat vooral financieel noodzakelijk is. Om deze toekomst te realiseren moet er verder ingezet worden op bekendmaking en marketing. Daarnaast verlangen we naar een vlotte, gestructureerde en geoliede organisatie van dit cogebruik. 

 

Kernverantwoordelijkheden

  • Alle communicatie met gebruikers voor en na een cogebruik
  • Administratie en facturatie van het cogebruik
  • Communicatie met cateraar en andere leveranciers
  • Afstemming met mensen die onthaal/check out doen
  • Documentatie en informatie in verband met cogebruik up to date houden
  • Marketing/reclame/bekendmaking

Wat is de meerwaarde voor jou?

In dit domein ga je actief nieuwe groepen onthalen en gasten wegwijs maken in De Broeikas. Voor een deel van het werk kan je financieel vergoed worden. Bovendien leer je hier:

  • Ondernemen met maatschappelijke meerwaarde;
  • Je eigen netwerk te verbreden via het contact met de gasten;
  • ‘Hospitality’-ervaring opbouwen.

Welke mensen hebben we nodig in het Bedrijfsdomein Cogebruiken?

Dit bedrijfsdomein bestaat uit 2 à 4 personen die samen onderstaande kwaliteiten bundelen.

Voor de persoon die het cogebruik praktisch regelt/coördineert:

  • Warm, hartelijk, verwelkomend communiceren
  • Organisatorisch sterk, goede planner en afstemmer, gericht op optimalisatie processen
  • Stipt en punctueel
  • Flexibel en bereidwillig

Voor de vrijwilligers die mee instaan voor het onthaal:

  • Warm, hartelijk, verwelkomend communiceren
  • Praktisch van aard
  • Oog voor detail, gevoel voor orde en netheid
  • Voeling met het brede verhaal van De Broeikas en dit inspirerend kunnen vertellen

Welk engagement vragen we?

  • Frequentie meeting: 1x/maand (2u) en wisselende/vaste afvaardiging in de Binnenkring (online 2u/offline 3u)
  • Daarnaast een waarschijnlijke tijdsbesteding van 3u/maand samen met de andere domeinleden omtrent de topic ‘marketing en bekendmaking’